piatok 16. augusta 2013

John a Mary


Mám rada nečakané nočné filmy na čt1 či 2. 

Toto bol úplne inak natočený film. Inak ako sa točia filmy v súčasnosti. Postavený na dialógu dvoch ľudí. John a Mary sa náhodou stretnú v noci v bare, strávia spolu noc, a potom ďalší deň, aby sa spoznali. Bavilo ma pozerať sa na nich a pozorovať, čo si myslia, ako uvažujú jeden o druhom. Oplatilo sa vidieť kvôli hereckému umeniu Dustina Hoffmana a Mii Farrow. Hlavne mladý Hoffman bol neuveriteľný. Plus ma nadchol nadčasový interiér Johnovho bytu.
Nočná filmová náhoda. A radosť.





Tak mi to nedalo, a vygooglila som, že ČT2 uviedla tento film v rámci Velikánov filmu

fotky: athomeathome.blogspot.sk/2010/09/john-and-mary.html

film: John a Mary
USA, 1969
réžia: Peter Yates
© Twentieth Century-Fox Film

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš postreh.