nedeľa 9. júna 2013

Kráľ rybár


Tento film. Mám rada tento film.

Prvý krát som ho videla v roku 1993 a nezabudla som naň. Excentrický Robin Wiliams a Jeff Bridges v najlepšej forme. Neviem, kto z nich dvoch sa mi páčil viac. Vtipné, dvojzmyselné, inteligentné dialógy. Scenáristu obdivujem. Režisérom je Terry Gilliam (už si konečne musím pozrieť Monty Python, aj kvôli chystajúcemu sa Absolutely Anything). Surrealistické videnie, New York v júni, hľadanie svätého grálu a odpustenia viny, ktorú sme spáchali na iných. Byť sebestredný cynik, čo (ako inak) nie som, keď už niekoho stretnúť, tak Perryho. Tanec na stanici, hudobný pozdrav Amande, prvé rande, mraky v Central parku. Rozprávka pre dospelých. Pre mňa určite.






ženský rozhovor (Amanda Plummer a Mercedes Ruehl)


názov: Kráľ rybár (The Fisher King)
USA, 1991
réžia: Terry Gilliam
scenár: Richard LaGravenese
© Columbia Pictures

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš postreh.